Müşteri memnuniyeti, şirket stratejilerinin en önemli parçası olarak kabul edilir. Müşteri memnuniyeti anketi sizin sunduğunuz ürünlerin ve hizmetlerin verimliliğini ölçmek için en önemli göstergedir.
Müşteri Memnuniyetinin Önemi:
Müşteri memnuniyeti anketi müşterilere sunduğunuz ürün ya da hizmetlerin kalitesini ölçmek, sorunlu veya güçlü olduğunuz süreç basamaklarını belirlemek için önemli bir araçtır. Memnuniyet anketleriyle müşteriye dokunduğunuz her alanda geliştirme noktalarını belirlemede yol haritası çıkarır. Uçtan uca memnuniyet anketi çalışması ile müşteri sadakati arttırmada yardımcı olur.
Müşteri Memnuniyetinin Avantajları:
Yeni müşteri kazanımı oldukça maliyetli bir süreçtir. Müşteri memnuniyetinin arttırılması rekabetin üst seviyede olduğu günümüzde yeni maliyetlerin çıkmasına engel olu r. Memnuniyetin arttırılması ile şirketinizin tavsiye oranını arttırır ve doğal reklamınızı yapılmasına olanak sağlar.

