Business
28 Şubat 2022
Navigating Cybersecurity Challenges: Insights from IT Consultants
Discover expert advice on tackling cybersecurity threats and vulnerabilities through the lens of experienced IT consultants.
1. MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ (%0 eşleşen)
Müşteri memnuniyeti, şirket stratejilerinin en önemli parçası olarak kabul edilir. Müşteri memnuniyeti anketi sizin sunduğunuz ürünlerin ve hizmetlerin verimliliğini ölçmek için en önemli göstergedir.
Müşteri Memnuniyetinin Önemi:
Müşteri memnuniyeti anketi müşterilere sunduğunuz ürün ya da hizmetlerin kalitesini ölçmek, sorunlu veya güçlü olduğunuz süreç basamaklarını belirlemek için önemli bir araçtır. Memnuniyet anketleriyle müşteriye dokunduğunuz her alanda geliştirme noktalarını belirlemede yol haritası çıkarır. Uçtan uca memnuniyet anketi çalışması ile müşteri sadakati arttırmada yardımcı olur.
Müşteri Memnuniyetinin Avantajları:
Yeni müşteri kazanımı oldukça maliyetli bir süreçtir. Müşteri memnuniyetinin arttırılması rekabetin üst seviyede olduğu günümüzde yeni maliyetlerin çıkmasına engel olur. Memnuniyetin arttırılması ile şirketinizin tavsiye oranını arttırır ve doğal reklamınızı yapılmasına olanak sağlar.
Lastest blog posts
Achieve Your Business Goals
with Alexander Consulting!
Explore a dynamic user experience design project infused with financial management, investments, and profit-driven strategies. Dive into our elegantly crafted website, designed to empower users to invest intelligently with AI assistance.
87 %
reduction in hiring costs
Nolan Vaccaro
Director, Continental
91 %
Retention rate
Justin Rhiel Madsen
Design director, 3Lateral






